Последна актуализация: 18.01.2024 г. Общите условия на този уебсайт могат да бъдат актуализирани и променяни без предупреждение.
С използването на www.atlashouse.bg Вие сте длъжни да приемете долуописаните Общи Условия и декларирате, че имате навършени 18 години. Ако не сте съгласни с тези Общи Условия, Вие не сте оторизирани да ползвате този сайт.
Настоящите „Общи условия” уреждат реда, начина и условията за покупко-продажба между www.atlashouse.bg , собственост на „ХОРЕКА ПЛОВДИВ” ООД и Клиента.
“ХОРЕКА ПЛОВДИВ” ООД е 100% българско семейно дружество, което има основна стопанска дейност ресторантьорство и хотелиерство. Фирмата е основана през 2015 година в град Пловдив. “ХОРЕКА ПЛОВДИВ” ООД към настоящия момент управлява следните обекти в Пловдив: ресторант Le Petit Paris, къща за гости ATLAS HOUSE LUXURY SUITES, като част от комплекса са ресторант АТЛАС, енотека CORK & FORK, детски център ATLAS KIDS.
Уебсайтът www.atlashouse.bg Ви предоставя възможност да закупувате предлаганите в онлайн платформата услуги чрез заявяване на поръчка и заплащане на съответната продажна цена според настоящите Общи Условия. Вие можете да извършвате валидни поръчки за закупуване на предлаганите услуги и стоки само след изразяване на съгласие с настоящите Общи условия, с което се считате за обвързан с клаузите на Общи Условия и се задължавате да ги спазва.
1. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
По смисъла на настоящите Общи Условия изброените понятия са използвани със следното значение:
“ХОРЕКА ПЛОВДИВ” ООД. е търговско дружество, регистрирано в Търговския регистър към Агенция по вписванията, с ЕИК: BG203541080, със седалище и адрес на управление гр.Пловдив 4002,ул. „Младежка“ 28 , имейл адрес за връзка: atlashouse@atlashouse.bg , и телефон за връзка: + 359 882666555, което ще се нарича накратко от тук насетне Продавач.
www.atlashouse.bg е уебсайт за онлайн продажба на стоки и услуги, предоставяни от Продавача, и наричан накратко оттук насетне “Уебсайт”.
Надзорен орган за защита на потребителите: Комисия за защита на потребителите;
Надзорен орган за защита на данните: Комисия за защита на личните данни;
Под „стоки и услуги“, предоставяни от Продавача се разбира:
• Нощувки със закуска, обяд или вечеря към място за настаняване ATLAS HOUSE LUXURY Suites;
• Храна, напитки, аксесоари и опаковки на ресторант АТЛАС и енотека CORK⋔
• Куверти / ваучери за обучения и събития, организирани от ресторант АТЛАС и енотека CORK&FORK, дегустации и пазаруване на стоки;
• Услуги към детски център ATLAS KIDS
Всеки от изброените артикули се описва с основните си характеристики и продажна цена в съответната валута.
„Клиент” е физическо или юридическо лице, което е заявило поръчка или е регистрирало клиентски профил в Уебсайта и е съгласно с настоящите Общи Условия. Със заявяване на поръчка Клиентът – физическо лице декларира и потвърждава, че има навършени 18 (осемнадесет) години. Уебсайтът си запазва правото да откаже поръчка при съмнения за навършени 18 (осемнадесет) години от Клиента.
„Клиентски профил” е информацията за Клиента (Има, Фамилия, Адрес, Телефон, Е-mail и др.), предоставени от последния при закупуване или регистрирането му в Уебсайта и съхранявана за целите на обслужване на поръчките и предоставяните от Уебсайта услуги.
С използването на Уебсайта, Клиентът заявява, че е отговорен за поддържането на своя профил и парола и за защитен достъп до своя компютър. Клиентският профил е достъпен чрез въвеждане на потребителско име и парола и дава възможност на Клиента сам да разглежда и редактира данните, въведени при регистрация, да има достъп до информацията на всички свои поръчки за закупуването на стоки и услуги през Уебсайта, да променя паролата си за достъп, да се абонира или откаже абонамент за получаване на информационен бюлетин от Уебсайта. Клиентът е отговорен за всички дейности, които настъпват вследствие на използване на своята парола или профил на уебсайт www.atlashouse.bg .
Продавачът не носи отговорност за загуби или повреди, породени от неспазване на отговорностите и задълженията на Клиента, според тези установени Общи Условия. За да закупи продукт или използва услуги, предлагани от този Уебсайт, Клиентът трябва да се регистрира и/или да предостави изисканата от Уебсайта информация. Налице е възможност за подаване на заявки / резервации и без регистрация.
Електронна комуникация
Когато посещава нашият Уебсайт, купува продукти или услуги , или се отнася към нашия отдел „Връзка с нас”, посочен в раздел Контакти в Уебсайта, Клиентът комуникира с нас електронно или дистанционно. Ние също ще комуникираме с Клиента чрез имейл или обаждане или обновяване на информация на Сайта. С използването на Уебсайта, Клиентът се съгласява с това, че всички споразумения, бележки, оповестявания и друг вид комуникация, която ние предоставяме електронно, съответстват на всички законови изисквания, че тази комуникация е в писмена форма. Преди натискането на бутона “Регистрация” или “Завърши поръчката”, имате възможност да прегледате и редактирате посочената от вас информация.
Автор на електронното изявление е физическо лице, което в изявлението се сочи като негов извършител.
2. ПОРЪЧКИ ЗА ПОКУПКА НА СТОКА ИЛИ УСЛУГА
За да извърши покупка на предлаганите продукти и услуги от Уебсайта, Клиентът предоставя изискваната информация или да се регистрира (чрез попълване на регистрационна форма) и заявява съгласие с настоящите „Общи Условия”.
При поръчка или регистрация Клиентът предоставя следната информация:
– за физически лица – име и фамилия, телефон, адрес за доставка, e-mail адрес
– за юридически лица – име на фирма, ЕИК, ДДС номер, МОЛ, адрес на регистрация, адрес на доставка, телефон, e-mail.
С въвеждането на каквато и да е информация на Уебсайта, Клиентът заявява и гарантира, че:
(1) има навършена 18 годишна възраст;
(2) Използва своята действителна самоличност;
(3) Предоставя само вярна, точна, настояща и пълна информация;
(4) Ще поддържаи своевременно актуализира информацията, която е предоставил, за да я запази като вярна, точна, настояща и пълна;
(5) Е съгласен с „Общи Условия” на Уебсайта, като отбележи полето „Приемам условията за ползване на този Уебсайт.”.
Процес на поръчка за покупка
При поръчка за покупка Клиентът извършва следните последователни действия:
1. Избира желаните от него услуги и/или продукти, които добавя в своята кошница като натисне бутон „Купи” срещу съответната стока.
2. Когато клиентът реши да премине към поръчване на избраните продукти, той отива в своята “Кошница” (намираща се в горната дясна част на уеб сайта).
3. В своята “Кошница” Клиентът има възможността да променя броя на всяка добавена стока, да премахва вече добавени стоки, както и да въведе промо код за отстъпка;
4. След като финализира с редакцията на избраните стоки, Клиентът натиска бутона „Доставка“ или “Поръчка” в долния десен ъгъл на екрана и избира дали желае да използва вече направена регистрация в сайта, да пазарува без регистрация или да създаде такава, в случай, че не е регистриран. Клиентът попълва своите данни във формата. В долния ляв ъгъл на екрана Клиентът трябва да приеме условията за ползване на сайта, както и да избере дали желае да се абонира за E-mail бюлетин, оповестяващ новини и промоции.
5. След като премине на третата, финална стъпка, Клиентът избира желания начин на плащане и натиска бутона „Завърши поръчката“.
Поръчката за покупка на стоки през Уебсайта се счита за извършена само след натискане на бутона “Завърши поръчката”. В този случай се визуализира страница „Вашата поръчка е приета успешно!“, в която са изписани номер на поръчката, сума и начин на плащане.
При посочени непълни и/или неверни данни при подаване на поръчката, същата се счита за невалидна и за Уебсайта не възниква задължение за нейното изпълнение.
Приемане на поръчката
Поръчката за покупка се приема от Уебсайта чрез изпращане на съобщение до е-mail адрес на Клиента с данните на поръчката.
Заявката поражда действие между страните след проверка на наличността на заявената за покупка стока.
3. ИЗПЪЛНЕНИЕ НА УСЛУГА ИЛИ СТОКА
Заявената услуга или стока се изпълнява според условията посочени в офертата на уебсайта. Продавачът не прави доставки до адрес на стоките и услугите, а стоките и услугите се взимат/консумират директно от адреса на обекта, находящ на ул. “Княз Александър I” 41, град Пловдив, П.К 4000.
Клиентът може да направи резервация или да заплати услуга и стока, които се предлагат в един от следните обекти, собственост на Продавача, находящи на горепосочения адрес:
• ATLAS HOUSE LUXURY SUITES
• РЕСТОРАНТ АТЛАС
• ЕНОТЕКА И ВИНО БАР CORK & FORK
• ДЕТСКИ ЦЕНТЪР ATLAS KIDS
4. ЦЕНИ И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ
Всички цени на стоки в уебсайта са в Български левове (BGN). Цените са с включен ДДС, което се определя в зависимост от вида на стоката и услугата.Сумата, дължима за поръчаните продуктите може да бъде заплатена по един от следните начини:
1. Банков Превод в посочените в уебсайта банкови сметки:
• Първа Инвестиционна Банка
СМЕТКА BGN : BG37FINV91501017680780
• БАНКА ДСК
СМЕТКА BGN : BG02STSA93000030405286
Винаги описвайте в основание за плащане за какво се извършва плащането, период/дата за резервация и вашите имена.
При заплащане от страна на Клиента чрез банков превод, заявката/резервацията се приема след получаване на плащането в една от посочените банкови сметки на Продавача.
2. Плащане с дебитна/ кредитна карта посредством V-pos.
• Видове карти, които се приемат: дебитни, кредитни и бизнес карти Visa и Mastеrcard
• Транзакциите се осъществяват посредством програмите за сигурност MasterCard Identity check и VISA Secure.
• От гледна точка на сигурност максималната сума за плащане с карта е 15 000 лв.
• Не съхраняваме данни за банковите карти, използвани за плащане чрез сайта.
• При необходимост от връщане на сума, платена с банкова карта, сумата се възстановява по картата, с която е извършено плащането.
С приемането на настоящите Общи условия, Клиентът, който е потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите (ЗЗП), изявява съгласие по смисъла на чл.53, ал.1 от ЗЗП за извършване на авансово плащане на стоките при плащане чрез банков превод.
ЦЕНИТЕ И НАЛИЧНОСТИТЕ НА ПРОДУКТИТЕ И УСЛУГИТЕ ВПИСАНИ НА УЕБСАЙТА СА ПРЕДМЕТ НА ПРОМЯНА БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ.
4. ПРАВА И ОТГОВОРНОСТИ НА КЛИЕНТА И ПРОДАВАЧА
Продавачът полага грижа информацията в Уебсайта да се поддържа актуална, но не гарантира за пълнотата на същата.
Продавачът не гарантира, че достъпът до Уебсайта ще бъде непрекъсваем, навременен, сигурен и свободен от грешки, доколкото това е извън възможностите, контрола и волята на Продавача.
Продавачът не носи отговорност за непредоставяне на достъп до Уебсайта, както и за необработването или ненавременното обработване на заявките за покупка, при настъпване на обстоятелства извън неговия контрол – случаи на непреодолима сила, случайни събития, проблеми в глобалната Интернет мрежа и в предоставянето на услуги извън контрола на Продавача.
Клиентът е длъжен да обезщети Продавача за всички вреди, разходи и платени адвокатски възнаграждения, настъпили във връзка с виновно неизпълнение на задълженията му по настоящите Общи условия. Клиентът е длъжен да обезщети Продавача и за всички вреди, причинени от трети лица, на които е предоставил паролата си, при използването на същата в Уебсайта.
5. ПОЛИТИКА И УСЛОВИЯ ЗА АНУЛАЦИИ НА ATLAS HOUSE LUXURY SUITES
Анулиране на потвърдена резервация, извършена повече от 3 дни преди датата на настаняване не подлежи на таксуване. Предплатените суми за резервацията се възстановяват от Хотелиера във вид на подаръчен ваучер*. При анулация в срок по-кратък от 3 дни преди датата на настаняване или неявяване в деня на настаняване, неустойката е в размер на 100% от стойността на първата нощувка за всяко едно от неявилите се помещения от резервацията. При анулация на потвърдена резервация по празнично предложение или ивент в срок по-кратък от 20 дни преди датата на настаняване или при неявяване в деня на настаняването сумата, платена предварително по резервацията няма да бъде възстановена, а резервацията се счита за анулирана и депозираната сума се оформя като неустойка.
Политика за анулации по резервации за НОВА ГОДИНА (31.12– 03.01):
Анулиране на потвърдени резервации за Нова година могат да бъдат направени без неустойка до 30.10.2020г. При анулиране на резервации в периода от 01.11.2020 г. до 01.12.2020 г.. се дължи неустойка в размер на 50% от общата стойност на резервацията. Сумата от неустойката се връща на госта във вид на подаръчен ваучер. При анулиране на резервации след 01.12.2020 г. или при неявяване на гостите в деня на настаняване се дължи неустойка в размер на 100% от общата стойност на резервацията. При преждевременно напускане или съкращаване на престоя на всички или част от гостите по резервацията – суми не се възстановяват, а неизползваните дни по резервациите се оформят като неустойка. Връщане на сумите, когато са дължими такива от страна на Хотелиера, се извършва в срок до 14 дни от датата на анулацията.
Политики, валидни за всички резервации:
При платен аванс от 50% от стойността на резервацията, но при липса на направено доплащане в указаните срокове, потвърдената резервация се анулира автоматично от Хотелиера. В този случай Хотелиерът изпраща на Клиента уведомление за направената резервация в тридневен срок от датата, на която Клиента е следвал да направи доплащането и документ за преобразуването на аванса в неустойка по имейл, предоставен при направената резервация.
* Подаръчен ваучер на ATLAS HOUSE е с валидност 12 месеца от датата на издаване и включва настаняване и/или услуги предлагани в комплекса.
6. Интелектуално право
Продавачът уважава правото на интелектуална собственост на другите и затова молим нашите потребители за същото. Освен, ако не е изрично писмено разрешено от Продавача, Клиентът се съгласява да не променя, отдава, наема, заема, продава, разпространява или създава производни на Уебсайта , изцяло или от части.
Уебсайтът на Продавача и цялото негово съдържание са материали с авторски права, защитени от Българското и международно право за интелектуална собственост. Съвкупността от съдържанието на Уебсайта е изключителна собственост на Продавача и не може да бъде използвано за други цели освен за тези, посочени на Уебсайта.
Услугите и информацията предоставени тук са единствено за лично ползване на Клиента. Нищо от съдържанието на Уебсайта не прехвърля явни или скрити права, собственост или интереси на този Уебсайт към Клиента.
7. Актуализация на информация
Продавачът си запазва правото да добавя нови артикули и услуги, да променя или премахва съществуващи, да променя описани и характеристики, да актуализира цени, без да е необходимо предварително предупреждение.
Настоящите Общи Условия може да бъдат променяни във връзка с развитие, добавяне на нови, промяна или прекратяване на стоки и услуги или законодателни промени. Промени действат за бъдещ период и не засягат поръчки/резервации, направени преди влизане в сила на промените. Новите промени се прилагат за нови заявки/резервации.
8. Други
Освен при умисъл или груба небрежност, Продавачът не отговаря за вреди и пропуснати ползи, настъпили в резултат на:
• Ползване или невъзможност за ползване на уебсайта;
• Изтриване или блокиране на Вашия акаунт.
Тези Общи условия са на български език. Споровете по тези Условия ще бъдат решавани от компетентния български съд.
В случай, че някоя от клаузите по настоящите Общи условия се окаже недействителна, това няма да влече недействителност и на други клаузи.
По неуредени въпроси се прилага законодателството на република България.